Prisme Indkøb

- Herunder oprette og bestille efter standardlister

Kurset giver en lille orientering om hvordan du finder frem til kommunens indkøbsaftaler.
På kurset får du mulighed for at oprette din egen standardliste, og du lærer at bruge den til senere bestilling og du lærer at tilføje og slette varer på din standardliste.
Vi forventer at du på kurset medbringer varenumre på de varer du vil have på din standardliste.

Tid:
27. september 2017 kl. 8.15 - 12.00

Indhold:
Generelt om indkøbsaftaler – obligatoriske og frivillige
Hvordan finder jeg ud hvilke indkøbsaftaler Silkeborg Kommune har
Forskellige måder at finde varer frem og bestille dem
Hvad er en standardliste
Hvordan opretter jeg en standardliste
Hvordan bestiller jeg ud fra en standardliste
Hvordan tilføjer og sletter jeg varer på en standardliste
Hvordan fungerer det hvis jeg tilføjer varer som mine foretrukne
Hvordan ser jeg billeder og beskrivelser af de varer jeg søger (vis billeder)
Varemodtagelse når fakturaen kommer

Deltagerkreds:
Brugere af økonomisystemet Prisme

Underviser:
Økonomiafdelingen, Silkeborg Kommune 

Sted:
Silkeborg Kommunes Uddannelsescenter, Søvej 3, 8600 Silkeborg.

Pris:
250 kr. pr. deltager – der er kaffe/te med brød i en pause.

Antal:
Max. 10 deltagere pr. hold.